Geoblog.pl    Marpha    Podróże    Motorismo 2015 - w pogoni za słońcem nad Atlantyk    Concord

Concord

Niemcy
Niemcy, Sinsheim

Ze wzgledu na przewidywane upaly postanawiamy udac sie w kierunku Stuttgartu. Niestety po drodze tracimy duzo czasu na zakorkowane niemieckie autbahny co jest wynikiem rozpoczecia okresow urlopowych w tej okolicy. Udaje sie pomiedzy autami mimo wszystko uniknac stania, ale predkosc autostradowa to nie jest. Docieramy konkretnie do miejscowosci Sinsheim gdzie zwiedzamy Auto and Technik Museum. Na uwage zasluguje ogromna kolekcja samochodow i motocykli a przede wszystkim mozliwosc zwiedzenia dwoch blizniaczych pasazerskich konstrukcji ponaddzwiekowych tj. znanego wszstkim Concord`a oraz TU-144. Jednostki robia na nas duze wrazenie ale chyba zadna z nich nie odwazylibysmy sie leciec. Zbliza sie 17 wiec wbijamy camping w okolicy na nawigacje i docieramy na pierwszy z nich ktory okazuje sie niestety pelny :( podobnie jak kolejny w okolicy - obsluga obu jest w kontakcie.