Geoblog.pl    Marpha    Podróże    Z bobasem po Polsce    Wizyra
2017

Wizyra

Polska, Kaki Mroczki

Pierwsza noc w Kakach za nami. Robo sie wyspał, Tomek w miarę też, gorzej ze mną :(. Tatuś miał przywilej spania samemu na swoim łóżku bo razem nie mieściliśmy sie na jednym. Ja z Roberto i pobudka co 2 h na cyca. O 8 ostatecznie wstaliśmy. Piękna pogoda. Stół i ławy prezentują sie świetnie, aż zaczęłam znów marzyć o własnym domu z ogrodem... Po południu doszła nas informacja że swoją obecnością zaszczyci nas chrzestny Roberta, a mój szwagier z partnerką. Ale czad :D będą sie widzieć trzeci raz od czasu jak Robert pojawił się na świecie. Trzeba to wpisać złotymi literami w kalendarzu hi hi. Okazanie czułości wujka skończyło się na przywiezieniu prezentu w postaci książeczki dla 5-latków i kilku komplementach. Właśnie wrócili znad morza. Podobno daleko, monotonna i męcząca droga, ogólnie lepiej nie jechać :( To typ zagranicznych podróżników All Inclusive, koniecznie z biurem podróży, nic dodać i nic odjąć.

Ps. Roberto pierwszy raz otwierał chętnie buzię na widok łyżeczki i spałaszował pół słoiczka brokułów :)
A i kojec świetnie sie sprawdza - wszystko mamy pod kontrolą. Dopasujemy go do listy must have w podróży z bobasem!

genek
genek - 2017-07-10 01:45
Cyc - to podstawa każdego udanego wyjazdu z dzieckiem , najlepiej do 2 lat co najmniej. Mleczności!!!

Marpha - 2017-07-10 18:52
Oj tak, mleczko z cyca ułatwia nam każdy wyjazd. Od tygodnia rozszerzyliśmy małemu dietę i już tak wygodnie nie jest ale na razie tylko raz dziennie dostaje coś nowego więc warzywko podajemy wtedy kiedy sa na to warunki. Mam nadzieję, że brak stałych pór podawania jedzonka nie wpłynie negatywnie na jego przyzwyczajenia w przyszłości.

BPE
BPE - 2017-07-12 13:35
ha,ha...pod warunkiem, że dziecko chce.....nas skończył w okolicy roku, potem tolerował tylko słoiki, które musieliśmy targać na każdy wyjazd......